Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Treballa / Tècnic de Suport de 2n nivell (MSC-TS-2019)

Tècnic de Suport de 2n nivell (MSC-TS-2019)

Empresa

IThinkUPC

Lloc vacant

Tècnic de Suport de 2n nivell

Referència

MSC-TS-2019

Equip

Managed Services & IT Consulting

Data publicació

28/01/2019

Data límit

31/03/2019

Descripció

Som IThinkUPC, l'empresa de consultoria i serveis tecnològics de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).  Creem serveis i solucions avançades per als nostres clients combinant el talent i el coneixement generat a la UPC amb l'experiència professional dels nostres més de 150 enginyers i consultors, adquirida treballant en projectes i empreses líders des de fa gairebé 20 anys. Som experts en ajudar les empreses a potenciar l'agilitat de negoci mitjançant l'ús de les TIC, i en acompanyar-les en el seu camí cap a la transformació digital.


Cerquem un Tècnic de Suport de segon nivell per a prestar serveis de suport tècnic in-situ a les instal·lacions d’un dels nostres principals clients.

Funcions

Aquesta posició inclourà:

  • Resolució d’incidents i problemes relacionats amb les infraestructures IT, escalats pel Global Service Desk (1r nivell) o altres equips de suport  (2n / 3r nivell).
  • Documentació de tots els passos realitzats a l'eina de ticketing segons la definició d'ITIL.
  • Creació i seguiment dels tickets.
  • Comunicació amb l'usuari final i / o responsable del sistema.
  • Monitoratge de la cua d'entrada per identificar possibles incidents i iniciar ràpidament les mesures correctores oportunes.
  • Expert/referent (subject-matter expert) en algun dels temes a gestionar (p. ex.: distribució de programari, dispositius mòbils, impressores, serveis de comunicació unificada, eines de col·laboració...).
  • Anàlisi de tiquets resolts per millorar el procés de suport.
  • Creació i revisió de les entrades de la base de coneixement corresponents per al Global Service Desk i FAQs per als usuaris finals.

Es requereix

  • Habilitats lingüístiques: anglès i alemany obligatori (mínim B2, desitjable C1).
  • Competències bàsiques:
  • Coneixements tècnics:
  • Estudis reglats en IT, o diversos anys d'experiència professional en IT donant suport a l'usuari.
  • Coneixements d’ ITIL.
  • Habilitats comunicatives i interpersonals amb actitud orientada al treball en equip.
  • Forts coneixements analítics, de resolució de problemes, comprensió ràpida i habilitats organitzatives, hàbits de treball molt metodològics i atenció al detall.
  • Aplicacions d’escriptori estàndards, per exemple: Microsoft Office Suite, Lync, Outlook, Exchange, SharePoint / Share room, productes Adobe, navegador, Java, Flash player.
  • Sistemes operatius: Windows 7/10, Android, iOS.
  • Eina de Microsoft per a la distribució de programari i gestió d'impressores.
  • Eines d'accés remot, Citrix, virtualització d'aplicacions.

S'ofereix

  • Incorporació Immediata.
  • Jornada completa.
  • Formació contínua.
  • Possibilitats de desenvolupament professional.

Si t'interessa aquesta oferta, envia'ns el teu currículum vitae mitjançant aquest formulari, indicant-nos la referència de l'oferta en el camp per a comentaris.