Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Treballa / Pràctiques Customer Support 2018

Pràctiques Customer Support 2018

Empresa

UPCnet

Lloc vacant

Pràctiques Customer Support

Referència

Pràctiques Customer Support 2018

Equip

Customer Support & Infraestructure

Data publicació

23/10/2018

Data límit

31/12/2018

Descripció

Som UPCnet, l'empresa de consultoria i serveis tecnològics de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), per aquest motiu, podem aportar als nostres clients la investigació i el coneixement d'avantguarda de la UPC. Som experts en ajudar les empreses a potenciar l'agilitat de negoci mitjançant l'ús de les TIC i en acompanyar-les en el seu camí cap a la transformació digital.

Oferim incorporació immediata als nostres projectes i la possibilitat de desenvolupar la teva carrera professional amb nosaltres, on destaquen valors com el treball en equip, iniciativa, passió i curiositat. El nostre entorn de treball és àgil, flexible i dinàmic, i afavoreix la iniciativa, la creativitat i l'aprenentatge continu de les persones.

Funcions

  • Suport funcional a usuaris en l'ús de serveis TIC estàndard (correu, aplicacions ofimàtiques, configuracions d'equips d'escriptori, connectivitat, navegadors...) i d'aplicacions pròpies.
  • Atenció telefònica i escrita amb els usuaris.
  • Monitorització d'infraestructures i serveis.
  • Resolució d'incidències i peticions a partir de procediments específics.

Requisits

  • Coneixements de sistemes operatius Linux, Unix i Windows a nivell d'administració, i de xarxes LAN i Wifi.
  • Ganes d'aprendre
  • Persones dinàmiques
  • Capacitat de treball en equip

S'ofereix

  • Pràctiques remunerades.
  • Formació contínua.
  • Possibilitats de desenvolupament professional.

Si t'interessa aquesta oferta, envia'ns el teu currículum vitae mitjançant aquest formulari, indicant-nos la referència de l'oferta en el camp per a comentaris.